Alla inlägg den 26 april 2009

Av Anna - 26 april 2009 18:02

Min man berättade precis att igår när jag var borta på utbildning hela dagen så var han på "cirkus"!  Det var våra två killar + grannpojken som bjöd på en cirkusshow :) De hade klätt ut sig och de hade även byggt ett cirkustält i sitt rum! Det enda som saknades var sockervadden :) De är ju för härliga, fantasin är det inget fel på i alla fall :) Bild kommer nedanför.


Vilken underbar dag det har varit idag och hela helgen för den delen. Får väl se om det håller i sig till nästa helg, det hade ju varit skönt då man är lite extra ledig. Jag ska ut och nattvandra igen på Valborgsmässoafton, får väl se om det blir lika lugnt då som på långfredagen! Annars blir det en hel del kalas nästa helg, då får jag baka lite igen :)


I morgon är det ju då dax för jobb igen. Jag skriver denna veckan så då känns det lite bättre att vara på jobbet tycker jag. Längtar så till sommaren och semester, tänk att vara ledig i 4 veckor, ååååhhh så skönt ;) 


OAU för idag / Anna

Av Anna - 26 april 2009 12:37

Har precis kommit hem efter en lite cykeltur med barn och man! Vi kom till lekparken och campingen (inte så långt alltså :) Men barnen var nöjda och vi unnade oss en glass i solen. Lillkillen försöker lära sig att hålla balasen på cykeln, han har stödhjul men vi har satt den med rätt så hög vinkel så att han kan cykla utan stödhjulen i backen om han bara håller balasen. Det är inte så himla lätt tycker han och ger upp väldigt snabbt. Då kommer storebror med kommentaren: Man får aldrig ge upp om man vill bli bra på något! Detta lyssnade nog lillkillen på och försökte cykla vidare och sa att han aldrig ska ge upp!!! Detta får därför bli dagens kommentar tycker jag.


Nu är det dax att skriva inköpslista, känns som att allt är slut i både kyl, frys och skafferi!!!


PS Lägger in ett litet kort på en blomma som jag tog här om dagen på vår äng i trädgården!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards