Alla inlägg under mars 2012

Av Anna - 29 mars 2012 19:30

Oftast har jag en bild i huvudet om hur jag vill att en tårta ska se ut när den är klar! För det mesta så går det bra men ibland blir inget som man tänkt... Till babyshowertårtan hade jag en klar bild om hur jag ville att den skulle bli men det gick inte alls så det fick bli en tårta att ta med till jobbet istället även om det såg hemsk ut... den smakade gott i alla fall och mina kollegor tyckte att den både var god och fin haha :)

   

Av Anna - 28 mars 2012 19:30

En kompis ville ha lite hjälp med en tårta till en babyshower och då man inte visste om det skulle bli en flicka eller pojk så fick det bli lite mer neutrala färger men helt klart med babytema. Fylldes med chokladmousse & hallonmousse och dekorerad med sockerpasta... Lycka till :)

   

Av Anna - 8 mars 2012 18:00

Ni kompis har flyttat till storstaden och ville nu bjuda på tårtor på sitt gamla jobb. Den blåa tårtan representerar hennes gamla jobb på IVA och den vita tårtan hennes nya jobb på barn (hon jobbar som sjuksköterska...) Den ena tårtan är fylld med blåbärsmousse & citronmousse och den andra med jordgubb/rabarbermousse & vit chokladmousse. Båda är dekorerade med sockerpasta. Lycka till nu i storstaden vännen! :)

     


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards