Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 25 april 2010 19:23

Sally har fyllt år och önskade sig en prinsesstårta...det blev en tårta fylld med päronmousse & chokladmousse. Dekorerad med sockerpaste och silverkulor...Grattis Sally!!!

    

Av Anna - 25 april 2010 19:20

En liten kille som heter Theo har fyllt 6 år och ville gärna ha en tårta med något från starwars. Det fick bli R2D2... fylld med jordgubbsmousse & vit chokladmousse, dekorerad med sockerpasta....     

Av Anna - 25 april 2010 18:59

Barnen är väldigt förtjusta i muffins så det blev en lite repris... morotskakemuffins med grädde på denna gången och lite strössel. Så himla enkelt med väldigt gott ;P

    

Av Anna - 25 april 2010 18:56

En liten tårtbeställning på en reggaemössa till min kompis bror som fyllt år... fylld med blodapelsinmousse & chokladmousse.

    

Av Anna - 5 april 2010 08:53

Nu lagom tills det är 4 månader sedan jag flyttade så kände jag att det var på tiden att min farmor och farfar fick komma och kolla hur jag har det i min nya lya... det blev lite enkelt fika med lite cupcakes som barnen hjälpt mig med. Pepparkaksmuffins med vit chokladmousse på toppen och lite färgglatt strössel, MUMS...

     

Av Anna - 5 april 2010 08:49

Under påskhelgen var de dax för Viggo att fylla 3 år... han tycker om blått och bilar så det fick bli ett litet försök att få till detta. Tyvärr räckte tiden inte riktigt till men det fick bli som det blev man han såg så nöjd ut när han fick synd på tårtan ändå :) Den var fylld med chokladmousse & blåbärsmousse och dekorerad med sockerpasta...Grattis Viggo!!!

     

Av Anna - 5 april 2010 08:42

Grattis till Johanna som har fyllt år. Hon ville ha ett bröst att bjuda på, fyllt med vit chokladmousse & jordgubbsmousse, dekorerad med sockerpasta...Hoppas det smakade och grattis ännu en gång vännen!!!

  

Av Anna - 5 april 2010 08:26

att det är Anakain Skywalker som jag har försökt avbilda... jag tycker inte det är det minsta likt men alla barn som har sett den ser direkt att det är han så det är ju tur det...Grattis till Jonatan som har fyllt 7 år i alla fall! Hans mamma bakade själv tårtan så jag gjorde bara dekorationen som skulle vara på...

  


Sedan var det ju lillasyster Matilda som också skulle namngivas samma dag och till henne blev det en liten nalle att sätta på tårta...  


     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards