Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 29 september 2011 20:18

Min kompis dotter Emma fyller idag år och det fick bli en tårta med lite hästtema som överraskning till henne... Färgmässigt blev det tyvärr inte som jag hade tänkt från början men det fick bli som det blev, härliga färger ändå tycker jag. Fylld med chokladmusse & vit chokladmousse och dekorerad med sockerpasta. Grattis Emma :)

   


Av Anna - 26 september 2011 21:58

Idag ville min kompis fixa med lite fika till sitt jobb då dom i morgon går över från pappersjournaler till datajournaler. Så sista dagen med pappersjournaler var det ju bara ett måste med att bjuda på journaltårtor :) Fyllda med chokladmousse & vit chokladmousse och dekorerade med sockerpasta... Lycka till i morgon ortopeden ;)

     

Av Anna - 19 september 2011 21:33

Min kompis hörde av sig och berättade att hans fru skulle fylla år och undrade om jag kunde hjälpa till med en tårta... självklart sa jag :) En liten tårta blev det denna gången och laktosfri är den också, fylld med laktosfri grädde och hallon. Grattis Sandra!!!

 

 

Av Anna - 17 september 2011 16:30

För någon vecka sedan ringde min kompis son Knut till mig och frågade om jag kunde göra en tårta till honom när han fyller år! Självklart sa jag... Han skulle fylla 4 år och jag har gjort tårtor till både hans storasyster och storebror när dom fyllde 4 år så nu självklart var det ju hans tur :) Han ville att det skulle vara en helikopter på! Hmm detta har jag aldrig gjort men det var ju bara att ta till sig utmaningen... Så visst, en ny helikoptermodell finns numera på marknaden, kallas K4! Fullt ätbar är den också :) Tårtan är fylld med blåbärsmousse & jordgubbsmousse, allt enligt födelsedagsbarnets önskemål! Grattis Knut!

        Just det, skulle ju vara ljus i med...

 


Passar även på att visa storasyskonens 4-årstårtor...

Prinsesstårta till Edit...

 


och en draktårta till Axel!

 

Av Anna - 4 september 2011 20:24

Igår var det dax för Matilda och Anders att bli äkta makar :) Jag hjälpte till att göra deras tårta... Fylld med hallonmousse och chokladmousse och dekorerad med sockerpasta. Så nu kommer fortsättningen från smygtitten igår...

     


Av Anna - 3 september 2011 11:01

  Idag är det Anders och Matildas stora dag och jag har fått äran att göra tårtan... Här kommer en liten smygtitt, visar hela sen när festen har varit :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards