Alla inlägg den 15 april 2009

Av Anna - 15 april 2009 20:40

Snart är det dax, nedräkningen har börjat, 20 min kvar till Grey´s anatomy börjar!!! Veckans höjdpunkt ;P


OAU!!! / Anna

Av Anna - 15 april 2009 18:27

Tänk vad skönt det är när man väl har sagt det där som man har haft svårt för att säga! Något dumt/klantigt man har gjort och som man sedan behöver säga ursäkta för men som kan känns så himla svårt att göra!!! Idag har jag äntligen fått tummen ur och bett om ursäkt, och nu känns det så bra. Det blir ju ofta heller inte så farligt som man trodde! Jag hade föreställt mig att hon skulle bli arg och besviken men det var ingen fara, hon uppskattade att jag var ärlig!!! Jag blev så glad och det var så himla skönt att få höra det och nu har en del av min ledsenhet i hjärtat försvunnit.


Idag har jag även varit med lilleman hos doktorn. Jag har försökt få tag på dem och boka en tid i cirka två veckor och idag svarade de äntligen. Jag hade tur och fick en återbudstid så jag fick tid redan på eftermiddagen. Lukas har inte varit riktigt pigg egentligen det senaste halvåret och nu kände jag att det fick vara nog och att det var bäst att åka och kolla upp det hela. Doktorn pratade om att det kanske kan vara gluten så han fick lämna lite blod. Han var så himla duktig. Men han blev lite tagen av det hela och blev helt blek och behövde få lägga sig lite efteråt. Han somnade direkt!!! Han fick sova i 10 minuter i väntrummet och sedan var han väl förtjänt av lite god fika.


Vi har även hunnit med lite simskola idag också. Bara en gång kvar och det känns skönt!!! Det är lite jobbigt faktiskt att gå dit ensam med båda pojkarna som går på simskolan samtidigt, de överlappar varandras tider med 5 minuter. Nästa termin blir det bara lillkillen som ska gå då Jesper kommer gå och simma med sin förskola 1 gång/vecka.


Idag har det ju varit underbart väder. Jag har fått lite sommarkänsla så dagens bild får bli på en sommartårta som jag gjorde för några år sedan (min födelsedagstårta). Min första explosionstårta!!!


OAU för idag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards