Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

GGGAAAAHHHh, varför blir det aldrig bra...

Av Anna - 16 juli 2009 08:46

när man väl ska försöka göra sig till lite och bjuda på fika, jag blir bara så himla trött!!! Det kan bero på att jag känner mig en aning stressad, att jag inte testat receptet innan och att jag inte riktigt känner för det, men ändå, jag hade ju en så himla fin bild av hur det skulle se hur!!! Sen blir det bara pannkaka av allt, fy bubblan! Det är mannen i huset som har bjudit hem några jobbarkompisar på lite fika och jag skulle försöka göra mig till och göra lite goda muffins, MEN de blev inte alls som jag hade tänkt mig! Muffinsen är väl helt ok, men GLASYREN!!! Jag hade tänkt att spritsa på det lite fint men det ville sig inte alls, det bara rinner HELA tiden. Ja ja, det fick bli en liten nödlösning på det hela (bildbevis kommer ikväll). Får väl hoppas att det smakar bättre än det ser ut :(


Nu ska jag iväg och lämna lillkillen till mina föräldrar som ska ta med honom på en liten minisemester, han kommer hem i morgon igen. Jag och storkillen ska hem till en kompis till mig som har tre barn så det kommer nog bli full fart där kan jag tänka mig. I em kommer de hit från "No More" och ska hjälpa oss med lite myror som vi inte vill ska bo i vårt hus!!! Hoppas även på att hinna måla lite också ikväll. Vi hann med första lagret i går och hoppas på att hinna måla andra omgången idag.


OAU så länge, dax att stressa vidare ;) / Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards