Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Anna - 23 juli 2009 21:37

Nu känner jag mig helt färdig om jag ska vara ärlig... Det är ju min födelsedag idag och detta började jag fira redan igår med att vara ute med några kompisar och vi åt lite god mat och hade det trevligt. Det blev väl en hel del mycket senare än vad jag hade räknat med, och även en hel del mer att dricka än vad jag hade räknat med, med tanke på att jag skulle upp kl 6 och jobba idag!!! Ja ja, kul hade vi i alla fall :) Tack Anna och Jenny!!!


Idag när jag vaknade så tog jag en välbehövd promenad till jobbet (hade nog knappt nyktrat till än om jag ska vara ärlig)!!! Jag är ju själv på jobbet med att skriva denna veckan så jag har haft fullt upp hela dagen och det är nog tur det för annars hade jag nog somnat tror jag. På kvällen nu som kom svärmor och svärfar samt svägerskan med sina två barn hit på lite fika. Svärmor hade bakat en härlig jordgubbstårta som vi smaskade på. Alltid lika gott med tårta och kex till kvällsmat :)


Nu som sagt är det sova som gäller känner jag. Skönt att det är fredag i morgon. Ska ut en liten sväng i morgon kväll, får se hur länge jag orkar med bara!


Ville bara passa på att tacka för alla grattishälsningar som jag har fått också, ett extra tack till min goa kompis Annica som skrev så fint i sin blogg om mig idag! Tack själv vännnen, det är verkligen kul att vi har hittat en gemensam hobby (som är så god också ;)


OAU för ikväll, nu är det kudden som gäller/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards