Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Ingen hit! och semesterpanik!!!

Av Anna - 12 juli 2009 08:59

Vilken dålig film jag lyckades hyra igår!!! Det var Seven Pounds med Will Smith. Jag tycker att han brukar göra rätt så bra filmer men denna var ingen hit, jag tror jag längtade efter slutet redan efter en kvart!!! Den vände visserligen lite sista minutrarna men innan dess var det inte mycket att ha tyvärr!


Idag ser det ut att bli ännu en mulen dag. Vi får se vad vi hittar på, vi har inget inplanerat än så länge. Jag har faktiskt börjat få lite semesterpanik eller vad man kan kalla det! Tänk att man bara har 1 vecka kvar på semestern kvar nu. Tiden går ju bara så himla fort!!! På ett sätt längtar jag visserligen lite efter rutiner igen, det är så himla lätt att allt som ens kan kallas för rutiner försvinner när man har semester. Man sover längre, man skjuter på alla måltider och man lägger sig senare. Inget är riktigt som det brukar. Visst är det skönt på ett sätt men å andra sidan så är det lite skönt med rutiner också kan jag känna. Ja ja, dagarna rinner ju iväg som sagt så snart är vi där igen, bland tider att passa och rutinerna flyter på som vanligt :S Det här med att njuta av nuet får jag nog försöka öva på känner jag!!!


OAU / Anna 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards