Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Lära sin lillebror att ljuga...

Av Anna - 28 maj 2009 21:08

Båda barnen har varit på dagis idag och båda har mått bra hela dagen. Känns SÅ himla skönt att det inte blev något av Lukas magonda. Han vaknade ju annars idag på morgonen och sa att han hade ont i magen. Han sa också att han ville vara hemma med mig idag så jag förstod nästan att det kanske inte var så himla illa med magen utan att han mer ville vara hemma med mig. Han storebror sa då till honom "men du måste ju gråta också och du ska få vara hemma", precis som att han ville lära honom hur man ska göra för att kunna lura mamma till att få vara hemma från dagis :)


Sååå himla skönt att det är fredag i morgon. Det blir nog bara till att slappa framför tv:n på kvällen kan jag tänka mig. På lördag ska barnen på kalas och sedan ska de iväg med sin pappa och förhoppningsvis sova över hos en kompis, hela killligan. Jag ska ut med några tjejkompisar och det hade varit sååå himla skönt att få sova hemma ensam på natten och sedan få sova ut på morgonen. Hoppas hoppas att det blir så!!!


Nu är det dax att titta på Criminal minds som vi har pausat på tv:n. Jag kommer antagligen somna gott i soffan!!!


OAU / Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards