Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Anna - 23 maj 2009 17:46

Sådär, då är man mätt och go efter en pizza. Det brukar ju bli lite lördagsmys med pizza i vår familj. Himla smidigt när pizzerian ligger runt hörnet och man är för lat för att laga mat själv ;) Vi ska snart iväg en liten sväng till ett par kompisar och vara där en stund ikväll. Det får inte bli för sent för jag måste upp tidigt i morgon och färdigställa en tårta, det ska bli en lila spiderman-tårta :) Ska bli kul att se flickans min när hon får syn på den. Hoppas allt klaffar i morgon bara, men de gör det säkert, bildbevis kommer alltså i morgon.


Tidigare idag har vi varit och tittat på när pappa i familjen har kört gokart. Det gick bra enda tills motorn gick sönder! 15000 kr kostar det att fixa den, det är ungefär var gokarten kostar ju!!! Inte så himla kul, får se om det köps någon ny. Vi kanske väntar till nästa sommar istället och köper en åt store killen som är tillräckligt stor för att börja köra då.


Kom att tänka på att det är mors dag nästa söndag, eller shit är det i morgon??? Visar i alla fall ett kort på en morsdagstårta som jag gjorde för två år sedan. Det var första gången som jag gjorde ett lock av vit choklad. En mycket smaskig tårta måste jag lov att säga, jag som är ett stort chokladfan.


OAU för idag / Anna

Av Anna - 23 maj 2009 07:47

Tänk vad fel man kan ha! Jag trodde att när man var två i ett förhållande så kunde man dela lite på sovmorgnarna så att man varannan dag kunde ta barnen, men så funkar det visst inte... När ska JAG få sova??? Är det jag som är för snäll eller???

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards