Alla inlägg den 5 april 2009

Av Anna - 5 april 2009 18:17

Kom igen HV, kom igen! Kom igen HV, kom igen!!! KOM IGEN HV, KOM IGEN!!!!!


Känns som att de kan behöva lite extra hejarklack just nu :)


/ Anna

Av Anna - 5 april 2009 14:41

Idag har jag varit på gudstjänst med min minsting som skulle få sin 5-årsbibel! Jag tillhör väl inte den skaran som är de mest trogna när det gäller att gå till kyrkan på söndagar om jag säger så...men jag minns när jag fick min bibel när jag var liten så därför tyckte jag att det kunde vara kul om mina killar också kunde få sina biblar i kyrkan. Det var dop och hela faderullan i kyrkan så efter cirka 5 minuter var lillkillen nöjd och ville hämta sin bok och gå :) Det tog ju ett bra tag till innan det var slut men det gick bra ändå tycker jag.


Dopen i kyrkan idag fick mig att tänka på bland de första doptårtorna jag gjorde. Då var jag hemma hos en kompis vars dotter skulle döpas. Hon ville gärna göra tårtorna själv så jag hjälpte henne bara att dekorera dem. Jag lade på locken och vi hjälptes sedan åt med dekorationerna. Bildbevis ser ni nedan. Det har blivit en del doptårtor sedan dess så mer bilder kommer framöver!


Snart är det dax för HV att åter spöa Färjestad i hockey, ser fram emot att se detta :)


OAU för idag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards