Alla inlägg den 11 september 2009

Av Anna - 11 september 2009 19:00

Så sitter man här då och det är äntligen fredag kväll igen!!! Så himla skönt tycker jag, man har hela helgen framför sig, YES!!!


Igår hade jag en ganska så jobbig dag tycker jag. Lite tufft på jobbet där vi fick tråkiga nyheter om en kollega. Man får sig verkligen en tankeställare om hur skört livet är, att man måste passa på att njuta av den tiden man har, inte hålla på att skjuta saker framför sig hela tiden. Sedan är det ju verkligen tragiskt att det ska behöva hända sådana saker för att man ska vakna upp ur vardagslivet man lever och som så lätt bara rinner iväg år efter år. Ta vara på livet, det måste jag nog lära mig göra lite mer!!! När jag sedan efter jobbet hämtade storkillen på dagis så hade han haft en lite kämpig dag också och varit i slagsmål, med en TJEJ! Hon hade fått näseblod och allt. Det känns så jobbigt när man inte kan vara där och skydda sina barn, men man KAN ju inte heller förhindra allt som händer. Man blir ju lite orolig inför hur de andra barnen ska reagera och att de kanske inte vill leka med honom mer, men jag hoppas att det lugnar sig till nästa vecka!


NU sitter pojkarna och har lite fredagsmys i soffan. De tittar på en film och är nerbäddade i varsin soffa. Chips och cola är det beställt också :) Som sagt, underbart att det är fredag igen!!! Får se vad som händer under resten av helgen. I morgon ska vi nog försöka få igång vår nya självgående gräsklippare som vi har köpt. På kvällen blir det lite utgång med några tjejkompisar. På söndag blir det kanske lite bada av i badhuset, får väl se hur pass pigg man är bara :) NU ska jag försöka hänga lite tvätt och sedan har jag även fått en liten akutbeställning på en tårta till i morgon så det är dax att börja fixa lite med den också.


OAU för idag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards