Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Anna - 6 juni 2009 07:21

NU har båda pojkarna vaknat och det är snart dax att börja packa inför Halmstad. Vi ska dit och hälsa på en kompis i hennes sommarstuga/sommarhus :) Det ska bli kul att komma iväg lite, barnen bara älskar att vara där. Tanken var att det skulle byggas ett trädäck till hennes pool men det blir nog inte så, vi åker bara dit och umgås och äter och dricker lite gott :) Så nu är det alltså frukost som gäller och sedan försöker vi komma iväg. Jag försöker återkomma i morgon med mer detaljer!


OAU för idag/ Anna

Av Anna - 6 juni 2009 07:13

Oj vad jag somnade gott i soffan igårkväll :) Jag försökte titta på en film men det gick inte så himla bra!!! Jag var trött efter en hektisk dag på jobbet och sedan hade jag ju en tårtbeställning att fixa med när jag kom hem. Det var inte direkt vad jag kände för men det fick gå ändå. Det blev inte den mest avancerade tårta jag gjort men det fick duga. Tårtan som dagen till ära är blå och gul, är fylld med vaniljkrämm och blåbärsmousse. Dekorerad med sockermassa och kristyr.


/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards