Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Anna - 29 augusti 2009 07:37

Ska snart åka iväg till Göteberg och Kungälv för att gå på tårtutställning :) Det ska bli så himla kul! Vi är 5 tjejer som ska åka så bara det i sig ska bli kul, att komma iväg på en liten roadtrip med mina kompisar ;) Ikväll sedan är jag dock bjuden på lite fest här i stan så det blir till att åka hem framåt eftermiddagen igen. Det är en garagefest vi är bjudna på så det ska bli kul, det blir säkert fullt ös kan jag tänka mig :)


Igår annars var jag iväg på Kick off med jobbet. Vi var på Odensberg här i stan, så himla fint där uppe! Vi hade först lite lekar och sedan god mat. Det bästa på kvällen var nog ändå när vårt "husband" (läkare + ssk) hade världspremiär för sitt band "Bare metal". De var såååå himla bra! De spelade en massa härliga rocklåtar så det var verkligen fullt ös på festen :) Hoppas verkligen att de spelar på fler fester :)


Nu är det dax att piffa iordning sig det sista för sedan bär det av :) Hoppas på att kunna lägga upp lite fina kort i morgon, det ska vara tema Kronprinsessbröllop!


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards