Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Anna - 7 augusti 2009 16:19

Här kommer lite bilder från här om dagen när vi var på kalas och firade barnens kusin som fyllde år! Det hanns ju med både lite grillning och bad :)

Av Anna - 7 augusti 2009 16:04

NU är det helg, så himla skönt :) Har inte hunnit med så mycket mer än att komma hem från jobbet än så länge men det känns bra bara det! Det är ju rätt så varmt ute om jag säger så så just nu sitter vi faktiskt inne och tar en liten vätskepaus och vilar lite. Ska försöka ge oss ut lite sedan, kanske ner till stranden en sväng. Pizza står visst högt på önskelistan inför kvällen så det blir nog något sådant att äta, man orkar ju knappt stå och laga något själv i värmen!


I morgon får vi se vad som händer! Förhoppningsvis så håller ju det fina vädret i sig så att man kan vara ute och ha det skönt. Är det så här varmt i morgon får det ju nästan bli till att åka och bada en sväng. På kvällen är jag bjuden på lite fest så det ska bli kul :)


NU snart är det dax att gå ut i solen igen! OAU så länge/ Anna



Av Anna - 7 augusti 2009 06:54

Åh vilken härlig morgon :) Det är FREDAG, solen skiner och jag känner mig mycket piggare idag. Jag orkade komma iväg och hämta min cykel igår, tack för hjälpen mamma! Det var en härlig cykeltur hem, utmed vätterstranden var det hur mycket folk som helst :) Solen är verkligen efterlängtad av alla känns det som B)


NU är det dax att göra sig iordning inför en dag på jobbet, fredagar brukar ju innebära lite mer att göra men det blir nog bara bra. De flesta är ju för det mesta på gott humör på fredagar så det blir nog en bra dag. Det ser ju ut till att bli en helg med härligt väder så nedräkningen har börjat tills klockan blir 15!!!


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards