Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Anna - 6 augusti 2009 18:55

Vad skönt att solen skiner och att det har blivit lite mer sommar igen! Inte så kul när man jobbar visserligen men det får gå. Det är ju ändå skönt att kunna njuta lite i solen när man kommer hem från jobbet :)


Storkillen har fått svalka av sig två gånger i vattenspridaren på dagis idag. De har inte så mycket skugga på sin utegård så då kan det gå åt lite vattenlek när vädret är så här. Han har även lyckats se till att glasmästarna i staden har något att göra idag, ett fönster var visst ivägen för en boll som han kastade idag, ops! Han blev lite skakig sa han när det hände och även lite blyg, men sen gick det bra! Lillkillen var helt slut när jag hämtade honom idag, det tar på krafterna att leka med nya kompisar och även att vara ute i värmen. Han hann somna gott i bilen på vägen hem (det tar typ 5 minuter :)


Får se nu ikväll om jag orkar ta mig hem till min kära mor och hämta min cykel. Det hade ju varit skönt att få hem den igen, jag behöver nog den tills på lördag tänkte jag (då är det lite utgång igen;) Jag kanske lugnar mig någon timme till innan jag ger mig av, det är ju verkligen varmt ute idag!


OAU så länge / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards