Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Anna - 21 februari 2010 12:39

Så... då är dagens leverans avklarad! Isac fyller 5 år och på önskelista stod tårtor med spiderman och Hulken. Har gjort mitt bästa med att fixa detta men det var inte så lätt då vädrets makter har gjort att jag inte har kunnat hämta mina tårtsaker som jag har beställt. Jag fick ta det jag hade hemma och höll tummarna för att det skulle gå vägen. Efter mycket om och men med brända tårtbottnar, bränd vaniljkräm och ett antal försök till att få till en figur som i alla fall påminner om Hulken så blev tårtorna klara i tid... De är båda fyllda med vit chokladmousse och sedan en med blåbärsmousse och den andra med jordgubbsmousse med rabarber. Hoppas på att smakerna faller födelsedagsbarnet i smaken också, Grattis Isac!!! (måste ju bara säga det att mina killar var sååå himla sugna på att få smaka på tårtorna,    tur att det blev lite fyllning över som de kunde få smaka på istället :)


  

    

     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards