Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Tom Jones & Män som hatar kvinnor

Av Anna - 27 september 2009 21:50

Redan söndag kväll och det börjar bli dax att snart gå och lägga sig tror jag!!! Helgen har varit helt ok, den började ju bra med en härlig konsert i fredags! Min kompis hade fått tag på biljetter till Tom Jones och han skötte sig verkligen bra på scenen tycker jag, det var fullt ös trots att det var lite folk! Vi gick efter konserten festsugna vidare till Harrys en sväng. Där dansade vi loss ett tag och sedan var man rätt så go och trött efter en låååång fredag. Lördagen var lugnare om jag säger så. Jag och min mor var iväg och tittade på när en jobbarkompis till henne gifte sig, stort grattis till Mio och Michael! På kvällen åkte vi sedan med barnen till deras farmor och farfar där de stannade över natten. Jag och maken hyrde en film och passade på att äta lite mat på stan innan vi åkte hem och slappade i soffan. Valet av film föll på Män som hatar kvinnor, en film jag mest hör gott. MEN oj vad gott jag somnade i soffan, fick se om den idag faktiskt. Idag har vi mest tagit det lugnt. Blev lite bortskämda med god mat och svärföräldrarna och sedan var barnen även hos sin mormor och morfar en stund. Jag passade på att gå en liten promenad och hälsade på min kompis Anna så länge. NU som sagt börjar man bli lite trött och det är ju snart dax för en ny arbetsvecka så det känns som att det börjar bli dax att sovaaaaa.  


OAU / Anna


PS Tack mamma och pappa för att ni finns, ni är underbara!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards