Alla inlägg den 25 september 2009

Av Anna - 25 september 2009 06:22

Tiden rinner iväg så pass snabbt att jag knappt hinner med att blogga längre, hmmm... Igår efter jobbet tog jag med barnen till stadsparken en sväng. De hade båda varit på utflykt under dagen men på grund av "skyfall" så blev ingen av utflykterna som planerat. I och med att solen sken så härligt på eftermiddagen så var det skönt att komma till lekparken och få leka av sig lite. Min kompis Anna med familj var där, så tusen tack för fikat Anna :)


Idag är det ju redan fredag igen :) Hoppas dagen på jobbet går fort för sedan redan kl 17 ska jag träffa ett gäng tjejkompisar och vi ska gå på TOM JONES ikväll!!!! Han är väl inte min störta idol men det ska verkligen bli kul att gå och titta på hans konsert. Det blir säkert fullt ös :)


Nu är det dax att väcka de små och packa deras väskor, simskola idag!


Får återkomma i morgon om rapport om "Tompa" :)


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards