Alla inlägg den 19 september 2009

Av Anna - 19 september 2009 10:17

NU har jag börjat med de två nästkommande tårtprojekten inför morgondagen, Hello Kitty och något valfritt står på schemat :) Fyllningar blir i alla fall choklad & hallon, en av mina favoriter faktiskt ;P


Snart kommer barnens farmor och farfar och tar med sig barnen på höstmarknad i Huskvarna. Skönt att barnen blir lite aktiverade också, man får så lätt dåligt samvete när man har mycket själv som man måste hinna med. Lillkillen ska ju iväg på kalas i eftermiddag också och sedan ska de iväg till en kompis ikväll och hälsa på i deras nya sommarstuga. Jag ska iväg på lite fest hos en kompis framåt kvällen, men det får nog inte så sent känner jag dock, måste ju upp tidigt i morgon och fixa färdigt det sista med tårtorna. Då är det ju skönt om man är lite pigg i alla fall!!!


Nu är det dax att fixa bokstäver och skära till en liten Kitty :) Bildbevis kommer i morgon, färgerna blir nog rosa och gul, kan det funka tror ni?!


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards