Alla inlägg den 18 september 2009

Av Anna - 18 september 2009 16:41

           Här kommer då några bilder på min FMC-tårta som jag gjorde tills idag. Den är fylld med hallonmousse & chokladmousse och dekorerad med svart marsipan. Jag gjorde även en extra liten tårta av de tårtbottenbitar som blev över ;P Mums säger jag bara...

Av Anna - 18 september 2009 06:17

TGIF!!! Så himla gött :) Igår var rätt så ok på jobet, tiden rann iväg tycker jag. Åkte sedan hem och påbörjade mitt tårtprojekt till idag. Tårtan ska ju föreställa en FMC - Flight Mission Computor, och jag vet väl inte direkt om jag har lyckats så himla bra men jag hoppas den smakar gott i alla fall, choklad och hallon :) Ska bli kul att se reaktionen i alla fall, bildbevis kommer ikväll!


Idag måste jag åka och handla, vi saknar både mat och sedan måste jag även inhandla alla presenter som behövs inför helgens alla kalas. Jag ska även påbörja söndagens tårtorprojekt också, en Hello Kitty-tårta till Lina och sedan en tårta till kusinen som fyller 2 år och där har jag fått fria händer :) Mycket tårtor nu, men det är himla kul!


Dax att börja packa barnens rycksäckar, simskola idag. Ska ju sedan också se om kan få ner tårtorna till bilen utan att ramla, som sagt, det har ju hänt förut!!!


OAU så länge!



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards