Alla inlägg den 4 september 2009

Av Anna - 4 september 2009 16:25

Så är det då äntligen fredag eftermiddag och man har kommit hem från jobbet. Sitter nu och slappar en stund framför datorn och barnen har en kompis hemma och leker på sitt rum. Ikväll hade jag räknat med en lugn hemmakväll i soffan men vi har blivit hembjudna till ett par kompisar som har byggt färdigt sitt uterum och som nu vill inviga detta ikväll :) Ska bli spännande att se hur det blev!


Ser fram emot morgondagen annars med bröllop, fix med håret och lite utgång. Hoppas vi får sova ut lite i morgon oxå, får se om barnen är inne på samma linje som jag!!!


OAU / Anna

Av Anna - 4 september 2009 06:44

Så är det då äntligen fredag igen :) MEN vad fort veckan har gått, fattar inte vart tiden tar vägen... Ja ja, men nu när det är fredag så vill jag INTE klaga :)


Vi började ju behandla storkillens infekterade sår igår och idag ser det redan MYCKET bättre ut. Så himla skönt. Igår skrek han hysteriskt när det skulle tvättas men det känns som att det har läkt så pass bra under natten att det säkert blir mycket lättare idag. Tyvärr så får han ju inte vara med och simma idag med förskolan men jag hoppas han får en bra dag ändå. Till kvällen blir det nog till att ha lite fredagsmys med hyrfilm och lite gott att äta tror jag. Man är ju ofta lite lagom trött och seg på fredagskvällen tycker jag så det känns ungefär som att lite fredagsmys är vad man orkar med :)


I morgon ska jag åka och titta på när en kompis ska gifta sig :) Det ska bli så himla kul, hoppas vädret blir lite bättre än vad det ser ut till att bli idag! Efter bröllopet ska jag till en kompis som ska klippa mig, det är väldigt välbehövligt kan jag lov att säga. Vi pratade även om att försöka ge oss på lite "singstar" eller vad det heter. Det ska bli spännande att se vad detta är då jag inte har testat det innan. Får sen se om det blir lite utgång eller vad vi hittar på :)


Nu är det dax att få iordning både mig själv och pojkarna...


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards