Alla inlägg den 2 september 2009

Av Anna - 2 september 2009 06:34

Idag får vi se hur jag ska hinna med dagen, tänk att allt ska hända samma dag!!! Efter jobbet blir det till att skynda att hämta lillkillen som ska på simskola. Därefter blir jag hämtad fort som bara den för att åka till Fröjden och titta och dansa till SCOTTS! Det ska bli himla kul faktiskt. Dels har jag aldrig varit och dansat på Fröjden till något band, och sedan så är ju SCOTTS ett väldigt poppis band så det kommer säkert vara mycket folk. Kul ska det bli i alla fall :) Hoppas det blir uppehåll i alla fall, det ser lite mörkt ut ute just nu!


Igår annars var en trevlig dag tycker jag. Hade ju en trevlig lunchdate på jobbet och på eftermiddagen sedan var jag på utbildning om ergonomi. På em/kvällen var det ju härligt väder så barnen var ute och lekte och hade det skönt i trädgården och jag satt parkerad i en solstol och tittade på ;)


Nu är det dax att försöka väcka de små, sedan blir det full rulle till kl 23 ikväll :)


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards