Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Datorstrul & skoköp!

Av Anna - 31 augusti 2009 17:37

Så är ju nästan denna måndag också slut (är väldigt trött och lär nog somna ungefär samtidigt som pojkarna ikväll känns det som). Har haft en bra dag på jobbet idag förutom väldiga datorproblem, grrr. Det underlättar ju faktiskt när datorn fungerar när man jobbar som sekreterare!!! Ja ja, den kom igång efter någon timme eller så och sedan gick det bra att jobba vidare.


Efter jobbet hämtade jag storkillen och vi passade på att köpa ett par nya skor till honom innan vi hämtade lillkillen. Nu är de ute och lekar med grannpojken som äntligen har kommit hem från sin semester, som pojkarna har längtat! De hoppar för fullt på studsmattan nu, hoppas inte middagen kommer upp bara :)


Ikväll lär det bli till att slappa i tv-soffa, är lite trött efter helgen känner jag! I veckan annars har jag inte så mycket planerat, förra veckan var ju helkaos kändes det som. På onsdag ska jag dock träffa några tjejkompisar och åka till Fröjden, Scotts kommer dit :) Det lär nog bli lite folk kan jag tänka mig!!!


Ser fram emot att luncha med min tårtkompis på jobbet i morgon. Hon börjar jobba nu igen efter att ha varit mammaledig i ett bra tag. Jag tror inte att hon är så glad över att börja jobba igen (och jag förstår henne), men jag ser i alla fall fram emot våra lunchdater igen :)  


OAU för idag / Anna

 
 
Linn

Linn

31 augusti 2009 18:11

Jättefin blogg! Ska följa den : )

http://www.lliinnsaan.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

31 augusti 2009 18:52

Ja det är tur att det finns något positivt med att komma tillbaka till jobbet!! Imorn tar vi en riktig låååånglunch!! Det måste man väl få unna sig första dagen..? ;)
ses imorn! kram

http://www.apieceofcake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards