Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Anna - 27 augusti 2009 06:43

Så är det då redan torsdag morgon, vart tar tiden vägen....Idag var det inte lätt att få upp barnen, hur trötta som helst. Tur att det snart är helg!!!


För att sammanfatat de närmsta dagarna som varit så i tisdags kväll var det ju Röda koset. Sååå kul att träffa alla igen! Vi tog ett nytt gruppkort på oss

så den bilden kommer nog komma på vår hemsida sedan :) Igår på jobbet så hade vi S-HLR, HLR inom sjukvård. Det var jag och min sekreterarkompis som skulle lära oss detta. Alltid lika nyttigt att öva på, vi gick lära oss "deffen" också! Vi var sååå duktiga och blev klart godkända :) Igår på kvällen hade min kompis sitt första Mary Kay-party hos mig, eller hos min kära mor och far rättare sagt. De var iväg på semester så jag passade på att låna deras lägethet lite och tog dit några kompisar. Mycket trevlig kväll hade vi och himla fina var vi när vi gick därifrån :) Tack Helen, det gjorde du bra och tack Annica och Tessan för att ni kom ;)


Idag är det lite utbildning på jobbet så jag kommer vara själv på eftermiddagen då de andra går idag, jag får gå nästa vecka. Efter jobbet får vi se om vi åker och kollar när en kompis åker lite go cart. Ikväll ska jag till en kompis en sväng, men det får bli efter barnen har lagt sig tänkte jag!


OAU så länge/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards