Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Anna - 24 augusti 2009 20:59

NU är ju snart redan måndagen över så snart är det väl redanfredag, det är så det brukar kännas tycker jag. Tiden har gått så fort på jobbet idag, mycket att göra på jobbet! På eftermiddagen sedan kom barnens kusiner hit en sväng. Det var poppis att hoppa på studsmattan får jag lov att säga, särskilt när farfar som är 73 år!!! också skulle hoppa :) Som tur är blev det inte några brutna ben... Storkillen fick även tag på kameran så jag ska föröka ladda över lite kort tills i morgon!


Det lutar åt en fullspäckad vecka, jag har något planerat varje kväll denna veckan och även hela helgen, tur att nästa vecka blir lite lugnare. I morgon är det Röda Korset igen, det ska bli så kul att träffa gänget! Lillkillen ser fram emot morgondagen också då han ska få följa med en dagiskompis hem direkt ifrån dagis, det är första gången han får följa med någon hem så, så det ska bli spännande säger han :) Hoppas det kommer gå bra bara (det är nog mest jag som är orolig!!!)


Nu är det slappa i soffan och se på CSI som gäller, OAU för idag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards