Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Anna - 23 augusti 2009 19:45

Här kommer bildbeviset på tårtan jag gjorde till min mor & far. Fyllningen funkade bra tycker jag, mango och choklad var en "hit" :)


OAU / Anna

Av Anna - 23 augusti 2009 13:39

Vilken helg... Inte för att den är slut riktigt ännu men det närmar sig ju ändå måndag igen med stormsteg.


I fredags kväll så var jag ju och jobbade på SWE, en slags "fyllefest" på badhuset i stan. Det var hel del att göra så tiden gick hur fort som helst. Vi började kl 18:30 och höll på till 01:00 och vi hann inte sätta oss ner en enda gång, så man var lagom mör i benen igår får jag nog lov att säga. Men kul och lärorikt var det i alla fall :)


Igår sedan var det lite slappt på dagen. Jag och barnen åkte till min mor och far en stund. Barnen fick leka lite och vi fick även lite smidig lunch där :) Vi gick även och handlade "lite" lördagsgodis, tusen tack mamma!!! På kvällen sedan var det lite utgång igen, kul att komma ut och dansa lite!!!


Idag har det varit tårtdekorering som har gällt. Nu i eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar och fika lite och passa på och gratta oss alla som har fyllt år i sommar. Jag har testat en ny "tårtdekoreringsgrej" så jag hoppas att mamma och pappa blir nöjda. Bildbevis kommer senare ikväll då jag inte vill att mamma ska se kortet innan kalaset ;)


OAU så länge / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards