Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Anna - 21 augusti 2009 06:38

Åh vad härligt det är när man vaknar och det är FREDAG :) Tänk vad mycket lättare det känns att gå upp då!!! Hoppas dagen på jobbet går fort idag, och det brukar det göra, så att det blir kväll någon gång. Ser fram emot att vara Första hjälpare på SWE ikväll (Student Water Event).


Igår annars hände det inte för mycket. Jag hade ju tänkt ha en tidsstudie på mig själv på jobbet igår men det var allmänt datorstrul hela dan på jobbet tycker jag så det funkade inte riktigt. Får se om det kan funka idag istället. Jag hade ju tänkt att fixa med en massa saker igår efter jobbet men det blev inte alls så. Storkillen var badsugen så han och jag cyklade ner till stranden och slappade en stund. Det var dock lite väl kallt tyckte han, det gör ju ont sa han till och med när han gick i vattnet!!! Han var nöjd med att leka lite på stranden istället. Svärföräldrarna tittade förbi en liten sväng och var snälla nog att plantera en ny fin blomma i vår kruka i trädgården. Nu ser det fint ut igen :)


Som sagt är det fredag och snart dax att bege sig till jobbet. Dax att få barnen ur sängen och komma igång och iväg!!!


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards