Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Anna - 20 augusti 2009 06:21

Igår på jobbet så hade jag en liten tidsstudie på mig själv. Jag är ju läkarsekreterare och jag kollade lite läget på hur lång tid det verkligen tar att skriva ett diktat. Låt säga att själva diktatet är 2:16 minuter långt, hur lång tid tar det då att skriva det... Jag höll på att mäta detta nästan hela dagen och har tänkt att fortsätta med det idag också så får man väl se om man kan få ett hum hur lång tid det tar att skriva diktat. Tidigar har man pratat om att man kan ta dikatlängden x 3 så får man fram den ungerfärliga skrivtiden. Ska bli kul att se om det stämmer på mig också!


Efter jobbet åkte jag hem till min kompis Linda från Röda korset, jag var i stort behov av liten "egentid" kände jag. VILKEN lägenhet hon har flyttat till :) Wow säger jag bara. En toppvåning mitt in centrala stan... Helt nyrenoverad med högt i tak och den var så himla fin säger jag bara. Underbar mat fick jag också och härlig god "kladdkakegodismuffins" till fika ;P Vi satt ju också pratade igenom uppdraget vi ska på i morgon, det ska bli så kul och spännande att se hur det blir. 1500 personer på Rosenlundsbadet, där man dagen till ära serverar ÖL!!! Vilken kombination säger jag bara... Ja ja, hoppas alla får roligt bara och att det inte blir några allvarliga skador.


Idag efter jobbet är det tvättning, städning och handling som står på schemat. Tänk att det är så himla lätt att skjuta på sådana grejer, men nu går det inte skjuta på det längre om jag säger så!


OAU så länge / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards