Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Anna - 19 augusti 2009 06:32

Vad skönt det är när man känner att man får en liten stund över på morgonen, att inte behöva stressa HELA tiden, det är verkligen guld värt tycker jag. Storkillen har redan vaknat och ligger i soffan och tittar på morgon-tv. Lillkillen får sova 10 minuter till innan det är dax att gå upp tänkte jag. Idag när jag gick upp så har jag en känsla av att det är måndag, skönt att det redan är onsdag istället :)


Igår var en rätt så lugn dag tycker jag. Helt ok på jobbet, just det, Dumlekakor fanns det att frossa i ;P Efter jobbet kom min kompis Marie förbi en snabbis, alltid lika kul att snacka lite :)


Idag efter jobbet ska jag åka till min Första hjälplen-vän Linda. Vi ska ju på uppdrag ihop på fredag kväll så vi ska sitta och "plugga" lite, men om jag ska vara ärlig så blir det nog inte så mycket pluggande ;) Vi har knappt träffats på hela sommaren så det ska verkligen bli kul att träffa henne igen!


Nu börjar det bli dax att göra sig iordning inför en ny arbetsdag!


OAU så länge / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards