Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Anna - 10 augusti 2009 21:15

Dagen idag har verkligen bara runnit iväg! Jag var ju visserligen iväg en sväng med lillkillen hos doktorn idag så där försvann ju lite tid från jobbet. Det gick väl inte så bra som jag hade hoppas på hos doktorn. Lillkillen ville verkligen inte att vi skulle ta något blodprov, och det var ju därför vi gick dit, så nu får vi väl se hur det blir. Både jag och min kära mor hade verkligen försökt prata så pedagogiskt vi bara kunde med honom innan och han var helt införstådd med att han skulle bli stucken, men trots emla och allt så gick det inte. De ska försöka analysera det lilla blod de fick men det räcker nog antagligen inte till för att kunna göra det. Han blev verkligen så rädd när han väl skulle bli stucken så det blev inte bra alls. Vi får avvakta några månader och se hur han mår i sin mage då och se om vi kanske kan testa att ta nya prover då om han fortfarande har det jobbigt med magen då. Doktorn rekommenderade att han skulle äta mycket morötter så det får vi försöka göra och hoppas det hjälper.


Nu ikväll har vi tagit det lugnt. Barnen hade svårt att somna men nu äntligen har de kommit till ro. Storkillen har klagat en del över att han har ont i magen så jag hoppas verkligen att det inte är någon magsjuka på G. Håller tummarna över att natten blir lugn.


Nu ska jag slappa lite framför tv:n innan det är sova som gäller.


OAU för idag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards