Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Anna - 9 augusti 2009 18:14

Så sitter man här och det är redan söndag kväll, vad helgerna går fort!!! I fredags kväll blev det faktiskt lite utgång igen :) Anna ringde och undrade om jag ville följa med ut och ta ett glas vin och det ställde jag på! Vi hade en mycket trevlig kväll ute! Ofta blir det ju så mycket roligare när man inte har några förväntningar på kvällen utan man går bara ut och tar det för vad det är :) Lördagen var lite seg om jag säger så, jag sov inte för många timmar den natten. Barnens farmor och farfar kom och hämtade barnen och åkte iväg på en liten utflykt. Jag åkte sedan iväg till min kompis Anna igen, denna gången var det lite inflyttningsfest vi skulle på. Vi var ett gäng tjejer som hade ytterligare en trevlig kväll på stan :) Dagen idag har varit om möjligt ännu segare men vi har i alla fall varit hemma hos ett par kompisar där vi har grillat lite och haft det mysigt. NU är vi precis hemkomna och det börjar bli dax att snart få barnen i duschen och sedan är det tidigt sänggång både för mig och barnen ikväll.


Veckan annars är inte så mycket planerat med mer än att jag ska ut och äta med jobbet på torsdag kväll. Då blir det lugnt i och med att det är jobb dagen efter som gäller. I morgon ska lillkillen till doktorn. Det är dax att kolla upp hans mage lite nogare och se efter om det är något som han inte tål, får hoppas det går bra! 


OAU för idag/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards