Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Anna - 4 augusti 2009 19:42

så länge orkade jag vara på jobbet idag, sen gick det bara inte längre. Snurvel snurvel och himla ont i örat, inte kul säger jag bara! Får se hur natten blir och hur det känns i morgon, annars får det bli till att stanna hemma i mogon och kurera sig inför att kunna jobba på torsdag och fredag.


Pratade med min kära tårtvän Annica för en stund sedan, alltid lika uppiggande måste jag lov att säga. Nu har vi fått iväg en liten beställning igen med tårtprylar :) Har lite tårtprojekt på G framöver så det ska bli kul!


Nu närmar det sig läggdax för de små, jag lär nog inte bli så himla långlivad ikväll heller känns det som, ryggläge i soffan är det som gäller snart!!! Har varit på apoteket idag och införskaffat mig både Sinova som jag har blivit rekommenderad att köpa och även nässpray så nu hoppas jag kan sova gott hela natten.


OAU / Anna

Av Anna - 4 augusti 2009 06:40

Det var inte kul att vakna idag, jag är helt genomtäppt och har ont i örat!!! Hittade efter mycket letande några Alvedon i medicinskåpet så jag hoppas att de börjar verka snart... Får väl se hur länge man fixar att vara på jobbet idag, jag måste väl ge det ett försök i alla fall. Det är ju en riktig klassiker att man blir förkyld nu när dagis har kommit igång nu efter sommarlovet, lillkillen var ju förkyld förra veckan så det är väl inte så lustigt att man har blivit sjuk. Storkillen har börjat stå emot förkylningarna lite bättre nu när han har blivit lite större och även lillkillen blir ju inte alls lika förkyld länge som han blev när han var liten, det märks att de börjar bli stora killar nu båda två. Det är bara en annan som blir helt däckad av en förkylning, det är inte lätt!!! Vojne vojne säger jag bara!!!


Dax att väcka lillkille, storkillen sitter redan i tv-soffan och myser.


OAU så länge, återkommer under dagen! / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards