Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Anna - 1 augusti 2009 07:54

Vilken härlig morgon att vakna upp till, solen skiner :) Barnen sov också ganska så länge idag och det är ju aldig fel!!! Sådana här morgnar tycker jag om :)


Igår var det ju redan fredag igen, ännu en vecka passerad på jobbet. Maken jobbade rätt så sent så jag och barnen åkte och träffade en kompis och hennes dotter på ett populärt hamburgeställe här i stan, något som alltid funkar, McDonalds :) Barnen åt och lekte en bra stund och de var väldigt nöjda när vi åkte därifrån. VI träffade även på svärföräldrarna och barnens kusiner där så det var verkligen full fart i leklandet, ja det var barnen som lekte alltså, bara för att förtydliga det hela lite!!! På kvällen slappade vi bara, man är lite slö på fredagar tycker jag efter att ha jobbat hela veckan och gått upp tidigt varje morgon, jag somnade nog 22:30 tror jag :)


Idag ska storkillen iväg med sin farmor och farfar till Visingsö, det ska vara någon flyguppvisning där idag. Lillkillen får vara hemma med oss och mysa lite, han är inte riktigt pigg tyvärr. Men något kul får vi försöka hitta på ändå, åka till någon lekpark eller så, han får nog bestämma lite idag tror jag...


Ikväll ska jag ut och "festa" lite. Det är utbildningsdag med Röda korset här i Jönköping och det har kommit hit folk från hela småland (om jag nu har uppfattat det hela rätt). Så ikväll ska vi äta lite god mat ihop och umgås lite, jag vet inte hur pass mycket festande det blir men kul ska vi ha i alla fall.


Nu är det frukostdax, äggen börjar visst koka nu :)


OAU så länge / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards