Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Anna - 21 juli 2009 22:03

Jag kom att tänka på en sak när jag gick till och från jobbet idag. Det måste alltså se hur kul ut som helst när jag är ute och går!!! Jag försöker lyssna på musik när jag är ute och går, och jag som har bra taktkänsla känner att jag ALLTID vill gå i takt! Så allstå när jag lyssnar på radio, som jag oftast gör när jag är ute och går, och då det spelas musik i väldigt varierande takt och tempo så måste det se väldigt kul ut när jag är ute och går!!! Ibland går jag med väldigt stora och långa steg för att det ska funka och ibland blir det korta och små steg för att hinna med den snabba takten :) NU är det väl som tur är inte någon som brukar se HELA min promenad om man säger så och tur är nog det! Får se vilken takt jag går i till jobbet i morgon :)


NU är det dax att sova känner jag, OAU / Anna

Av Anna - 21 juli 2009 06:44

Så är det då snart dax att gå till jobbet igen! Det var faktiskt helt ok att jobba igår. Det var lite lagom att göra tycker jag. Kul att träffa sina jobbarkompisar igen!


Ska försöka komma igång med att GÅ till och från dagis nu igen när jag har lämnat barnen tänkte jag. En perfekt liten promenad på ca 25 minuter åt varje håll. Det regnar inte än så länge så jag hoppas det håller sig så!!!


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards