Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Anna - 18 juli 2009 21:08

Måste ju bara visa ett kort på tillökningen som vårat granne har fått! Visst är han bara helt underbar :) Kan ju bara tillägga att mina barn(och även jag) är väldigt mycket på baksidan av huset och tittar in denna lilla underbara varelse när han leker i trädgården, man bara smälter när man ser hur han tultar omkring och leker :)


NU är det snart lite filmdax, har hyrt en komedi, så jag hoppas jag kan hålla mig vaken! Barnen är också precis på intågande efter att ha varit i Gränna med sin farmor och farfar. Det är sängdax för dem kan jag säga, det gäller ju att börja vända på dygnet lite nu inför dagisstart på måndag!!!


OAU / Anna

Av Anna - 18 juli 2009 17:15

NU har jag levererat tårtan till Anna och Stephan. De tyckte att den var mycket god så det var ju kul att det blev lyckat. Den var glutenfri då deras stora kille är glutenallergiker och han var så nöjd med att han kunde få äta samma tårta som alla andra för en gångs skull :)


Hoppas du får en fortsatt fin dag nu Anna, grattiskramar igen :)


PS Tårtan är fylld med blåbärsmousse & vaniljkräm.


OAU / Anna

Av Anna - 18 juli 2009 10:37

Ett stort grattis till min kompis Anna som fyller år idag, hoppas du får en fin dag :) Vi var ute och firade henne lite igår med lite god mat och vi hann med en liten barrunda också ;) Kul hade vi så jag hoppas på att vi snart kan göra om detta!!! Det är dax att börja fixa iordning det sista på hennes tårta som jag ska åka och lämna i eftermiddag. Om jag ska vara ärlig så mår jag väl kanske inte riktigt helt 100 idag om jag säger så, jag var väldigt törstig igår när vi var ute så jag får nog betala för det idag!!! Att hålla på med tårtdekorering när man mår så här är väl kanske inte det jag mest vill göra men det ska nog gå :) Jag hoppas jag kan lägga ut en bild senare i kväll!


OAU så länge/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards