Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Anna - 15 juli 2009 07:11

Idag är man uppe lite tidigare och det var ett tag sedan måste jag lov att säga. Jag ska iväg om en stund och besiktiga bilen :( Det har väl inte gått så himla bra de senaste gångerna så idag får jag nog försöka piffa upp mig lite med kortkort och lite urringat och se om det hjälper ;)


Ska sedan iväg till min farmor och farfar en liten sväng och sedan åka vidare till min kompis Annica. Hoppas vädret håller i sig så att vi kan ta ett litet dopp i sjön, eller rättare sagt att barnen kan göra detta! I eftermiddag/kväll är det även dax att baka lite. Maken vill bjuda på något gott till fikat på jobbet i morgon så jag tänkte baka lite muffins. Tills på lördag ska jag även baka en tårta så den tårtbotten tänkte jag försöka mig på att baka idag. Det ska vara med glutenfritt mjöl så vi får väl se hur det går.


Ikväll kommer ju storkillen hem igen! Det ska bli så kul att höra hur han har haft det. Det får ju bli till att packa till lillkillen sedan för han får ju åka med i morgon :)


OAU så länge/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards