Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anna - 11 juli 2009 20:54

Nu ska jag snart försöka få barnen i säng och börja kolla på en film som jag hyrt. Vi har ju varit och tittat på bio idag, det blev filmen Ice Age 3. Den var helt ok tycker jag, den hade verkligen sina poäng. Barnen tyckte också att den var kul! Mycket nöjda efter biobesöket åkte vi förbi en kompis som blivit husvagnsägare, vi var ju bara tvugna att se detta "åk" byggd -77 :) Ska bli kul att se hur den kommer se ut när den har blivit färdigstylad och lite "upphottad"!!! Efter lite fotbollsspel i deras trädgård åkte vi och köpte lite kinamat och hyrde en film, så nu är det bara barnen som ska i säng och sedan är det soffan som gäller (hoppas jag kan hålla mig vaken bara).


OAU för idag/ Anna


Av Anna - 11 juli 2009 11:10

Så har man då precis ätit lite frukost, tala om att man vänder lite på dygnet när man har semester :) Storkillen kom visserligen in till oss redan halv åtta och undrade om han kunde få bacon till frukost, så det blev det tillsammans med äggröra, himla gott faktiskt.


Idag är vi lite slöa då vi var hela dagen på Liseberg igår. Det verkligen lyckat, synd bara att vädret inte var på topp. Men det var inget som barnen brydde sig om, och blöta blev vi ju ändå av att åka "stockarna" och Kållerado. Det var ju heller inte så mycket folk så det var inte mycket köer och det är ju alltid skönt. Vi var hemma tid tolv-tiden i natt och då somnade man gott kan jag säga. Barnen somnade snabbt i bilen redan på vägen hem.


Idag har vi faktiskt bokat biljetter till lite bio, det blir Ice Age 3. Hoppas barnen kommer hålla sig vakna under filmen bara :) (óch jag också för den delen) Vi tar den tidiga visningen så att vi kan vara hemma och slappa lite i kväll, det behöver vi nog :)


Nu ska vi nog ringa svärföräldrarna och se om vi kan komma dit och fika lite, det var ett tag sedan nu!


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards