Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Dansa disco!

Av Anna - 9 juli 2009 12:26

Idag har det inte hänt för mycket ännu måste jag lov att säga. Vädret är ju inte det roligaste och jag och barnen har inte för mycket energi i kroppen idag. Lillkillen och jag har visserligen dansat disco idag! Han var för rolig på morgonen när han sa att han var sugen på att dansa disco!!! Han städade undan lite på sitt rum så vi fick ett dansgolv och sedan shakade vi loss till Lilli & Sussi. Efter en dans var han svettig och sa att han inte orkade mer :)


Igår annars var vi hemma hos min kompis Anna och hälsade på. Hon har tre pojkarn, så man kan säga att det var full fart :) På eftermiddagen/kvällen träffade jag Anna och hennes syster Sara nere på stan för att titta på lite underhållning i samband med EU-toppmötet som är i stan. Det var bland annat Magnus Carlsson som sjöng och det gjorde han riktigt bra måste jag lov att säga. Det såg även väldigt bra ut ;) Därefter gick vi vidare till en klubb där det var salsakväll. Det var hur kul om helst :) Jag kan inte dansa salsa men det var inte så himla svårt att lära sig grundstegen så vi shakade loss ordentligt på dansgolvet. Så fort sedan kavaljeren började göra någon danstur så blev det genast svårare, men det är väl bara till att fortsätta öva. Det hade varit riktigt kul att börja på någon kurs framåt hösten! Får nog ta och kolla upp detta.


Får se vad som händer resten av dagen idag. Jag känner att jag vill vänta lite med att köra bil tills framåt eftermiddagen (förstår inte detta ;) Kanske att vi åker och unnar oss en god glass någonstans. Det behöver även handlas lite framåt kvällen då det gapar tomt i kylen. Har lovat pojkarna var sin ny vattenpistol så vi får hoppas på lite fint väder i morgon så vi kan ha lite vattenlek :)


OAU så länge/ Anna 

 
 
Annica

Annica

9 juli 2009 19:44

vilken partpingla du har blivit! ute och ränner var och varannan kväll...:)
säg till nästa gång så hänger jag med!!

kram

http://www.apieceofcake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards