Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

En liten paus mitt på dagen...

Av Anna - 29 juni 2009 12:21

Känns som att vi behöver det just nu :) Vi har inte gjort så himla mycket idag förutom att handla, men med mina barn kan det vara rätt så stressande och påfrestande. De lyssnar verkligen inte på vad man säger och det slutar för det mesta med att någon av dem gråter. Idag var det lillkillen som blev omkringslängd av storebror som en liten docka och damp ned med huvudet i betonggolvet!!! Det var ingen större fara men det är ju bara så himla typiskt när man står i kassan och försöker få upp alla varor, man ska betala och sedan packa allt också och att då barnen inte kan försöka hålla sig stilla i några minuter. Gaahhhh!!! Jag försöker alltid att åka och handla själv i vanliga fall kan jag säga...


Nu har vi i alla fall unnat oss en liten glass och nu ska vi försöka åka hem till min mor och far och vattna lite blommor. I em är det städning och packning som gäller inför semesteräventyretmed tältning :) Hoppas nu bara att vi kommer iväg för min kompis (hon som ska med på semestern) ska till doktorn med sin son vars brutna arm inte riktigt vill läka och det var till och med prat om en ny operation, så vi håller tummarna för att detta inte behövs utan att det räcker med lite omgipsning.


OAU så länge, återkommer framåt kvällen / Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 oktober 2014 21:30

När min kompis son "Pricken" skulle fylla 1 år så undrade hon om jag kunde hjälpa till med en tårta :) Det blev en enkel variant fylld med chokladmousse & päronmousse. Stort grattis Pricken...         ...

Av Anna - 22 oktober 2014 18:45


Ja om det var så här gott att städa så ;) Min jobbarkompis Andreas fyllde 40 år här om dagen och hans favoritkaka är dammsugare. Jag gjorde bara lite större dammsugare än vanligt... Den stora dammsugaren är fylld som en tårta med hallon- och chokladm...

Av Anna - 27 september 2014 18:45

En kompis man fyllde 30 år och ville överraska honom med en tårta med golftema :)       ...

Av Anna - 5 juli 2014 23:45

Vilken underbar dag! Jag har varit på bröllop idag då en nära och underbar vän gifte sig med sin Pelle. Det var en härlig dag med sol och värme passande ett bröllop ute i trädgården! Jag fick äran att hjälpa till med tårtorna :) Tack och all lycka ön...

Av Anna - 14 juni 2014 19:15

När min kollegas dotter skulle gifta sig fick jag äran att hjälpa till med tårtorna. Fyllda med hallon och vanilj och dekorerade med sockerpasta och färska rosor! Stort grattis på er dag och önskar er all lycka i framtiden!   PS Det fina tårtfate...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards