Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anna - 24 juni 2009 20:33

Vilken härlig dag det har varit idag! Solen skiner och det har varit precis lagom varmt B-) Vi har haft besök av min kusin Linda idag och hon hade med sig gott fika så vi började dagen med detta :) Sedan åkte vi till stadsparken en sväng så barnen fick leka av sig lite. Vi åkte sedan vidare till IKEA för att äta lite smidig lunch. Där var det näst intill folktomt tycker jag, de flesta var väl på playan kan jag tänka mig. Passade på att ta kort på pojkarna också då Stjärnstudion var där. Vi brukar försöka ta ett syskonkort på pojkarna en gång om året så det passade ju bra att ta det idag. När vi sedan kom hem var det lite lek i trädgården som gällde med lite studsmattehoppning och sanlådelek. Nu sitter de i sitt rum och är alldeles för trötta så det är väl dax att försöka få dem i säng innan de börjar slåss för mycket!!!


I morgon blir det nog bara att ta det lugnt. En liten fika hos en kompis blir det säkert också, det var ett tag sedan vi sågs nu :)


OAU för idag/ Anna

Av Anna - 24 juni 2009 09:41

Ännu en härlig morgon där man vaknar till solsken :) Idag väntar vi på att min kusin ska komma på lite besök. Vi får som sagt se vad vi hittar på att göra, hur mycket energi vi har!!! Vi får ta det lite som det kommer!


Igår fick jag faktiskt hjälp av min svärmor med rabatterna, himla snällt av henne. Nu ser det helt ok ut igen på framsidan. Vi överväger starkt att så igen rabatterna! Vi är inte så intresserade varken jag eller maken och då är gräsmatta att föredra framför orensade rabatter. Vi får se hur det blir!!! Många av våra grannar har ju perfekta trädgårdar och det är ju verkligen hur fint som helst, men när man känner att man inte riktigt hinner med de få rabatter man har så kanske det är bättre med gräsmatta helt enkelt! Vi är väl lite av "skammen" i kvarteret med vår trädgård, men men, det bjuder vi på!!!


NU är det verkligen dax att äta lite frukost, tala om att man förskjuter hela dagen när det är semester ;)


OAU så länge/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards