Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Anna - 23 juni 2009 13:20

Tro det eller ej men jag har börjat läsa en bok idag!!! Jag vet faktiskt inte när jag läste en bok senast om jag ska vara ärlig. Jag läste mycket förr, innan barnen kom, men de senaste åren har det känts lite svårt att få tiden att räcka till, särskilt till att få tid över att läsa en bok. Jag har i alla fall börjat läsa "När regnet faller", min väg ur förlossningsdepressionen av Brooke Shields. Inte den mest uppåtlyftande boken jag läst, men det är mycket fängslade tycker jag och väldigt lättläst. Den är nog utläst framåt kvällen tror jag. Det känns väl som att sommaren och semestern är helt rätt tid för att läsa böcker så nu kanske jag kan beta av några böcker som jag har haft länge i hyllan utan att läsa.


Väntar nu på att svärföräldrarna ska komma och ta barnen en stund då jag ska iväg och skjutsa min farmors syster till stationen. Får se sedan vad vi hittar på en eftermiddag, har har några rabatter i trädgården som behöver rensas, så vi kanske får ta fram någon balja med vatten så barnen kan leka och roa sig lite själva.


Igår kväll hade jag en trevlig kväll med en kompis. Hon har precis flyttat ifrån sin man så jag var och hälsade på henne i hennes nya lägenhet. Vi var och köpte hem lite god mat och sedan delade vi på en flaska vin, cider och även lite Dooleys. Jag var på väldigt gott humör när jag åkte därifrån ;) Det var välbehövligt kände jag, att bara få sitta och snacka lite och dricka lite gott vin, får se när vi kan göra det igen. Man behöver ju få känna att man har semester ju!!!


I morgon kommer nog min kusin på besök. Hoppas då att vi kan försöka åka iväg och kanske bada någonstans eller om vi kanske åter till stadsparken eller så. Vi får se vad som händer helt enkelt, jag kan nog lova att en god glass står på schemat i alla fall ;P


OAU så länge, återkommer säkert framåt kvällen! / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards