Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Anna - 15 juni 2009 22:20

Efter en lång dag på jobbet, eller den var visserligen inte så himla lång men det kändes så... så hämtade jag storkillen på dagis. Lillkillen följde med mormor hem så det var bara jag och storkillen hemma. Det är lite mysigt när man bara kan vara med barnen en och en ibland, och slippa konkurensen det kan bli emellan dem om vem man ska hjälpa och vem man ska ta hand om först osv... Kvällen har avslutats i tv-soffan framför Cityakuten och CSI. Nu är jag trött och ska försöka sova. Har inte känt mig riktigt pigg sedan jag kom hem från jobbet, en himla huvudvärk och känt mig frusen. Hoppas inte det är något på G nu lagom till semestern, får hoppas att det hjälper att sova bort det.


Idag på jobbet så lunchade jag förresten med en gammal kompis från gymnasiet, hur kul som helst att träffas igen. Kul att prata gamla minnen och även prata lite framtidsplaner. Hoppas vi kan hinna med någon lunch snart igen då vi numera jobbar inom samma byggnad. Tack Malin ;)


OAU för idag/ Anna 

Av Anna - 15 juni 2009 06:56

Vad skönt det är att vakna upp när solen skiner, det blir så mycket lättare att ta sig upp ur sängen då tycker jag :) Härlig start på dagen!!!


Somnade tidigt igår, hade svårt att hålla mig vaken till 21-tiden så när Bones var över så var det nanna kudden som gällde. Somnade illa kvickt får jag lov att säga!!!


Har nu precis väckt mina små, det är så härligt tycker jag när man en liten stund bara kan stå och se när de sover och sedan få väcka dem i lite lugn och ro. Nu är det lite morgon-tv som gäller innan det är dax att göra sig iordning.


Fyra dagar kvar att jobba, sedan är det semester som gäller, YES!!! Idag ska jag luncha med en kompis på jobbet, det ska bli så himla kul. Vi hinner tyvärr inte träffas så ofta så det ska bli kul att äntligen få träffas idag! I dag blir lillkillen hämtad av sin mormor från dagis. Får se om jag och storkillen hittar på något särskilt eller vad vi ska göra!


Nu är det dax att sätta lite fart så man hinner i tid till jobbet :)


OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards