Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Anna - 14 juni 2009 09:35

vojne vojne, att man aldrig lär sig... Ligger nu här i sängen?! och skriver lite och ångrar mig lite över någon öl för mycket som intogs igårkväll!!! Det var väl himla onödigt måste jag lov att säga... Ja ja, kul hade jag i alla fall :)


Hela dagen igår var ju fullspäckad. Jag gick upp kl 05 för att få till Vätternrundan och hjälpa till som Första hjälpare. Det var en del att göra men det tunnade av rätt så snabbt så jag kunde gå hem redan vid 10-tiden, 1 timme tidigare än beräknat. Jag skyndade iväg att lämna draktårtan till födelsedagsbarnet och sedan hämtade jag barnen hos sin farmor och farfar. Lämnade sedan lillkillen hos sin mormor och morfar medans jag följde med storkillen på barnkalas på monkey town. Vi var inte ensamma där kan jag säga och ljudnivån var inte av denna värld kändes det som. Kan inte vara kul att jobba i den miljön varje dag måste jag lov att säga. Ja ja, barnen var nöjda och det var ju huvudsaken. Åkte sedan vidare till nästa kalas och där mötte lilleman upp oss igen. Barnen fick sedan sova hos sin mormor och morfar på natten och det var väldigt uppskattat :) Jag åkte ned till stan och Karlssons för att ta en liten öl med några kompisar från Första hjälpen-gruppen. Mycket trevlig kväll men som sagt så blev det ju tyvärr någon öl för mycket... Jag skulle ju hem tidigt och sova gott inatt utan make och barn!!! Jag var nog visserligen hemma vid 01-tiden tror jag men jag känner nog nu att jag inte riktigt är i skick att kunna göra bil kl 11 som var planerat. Mamma och pappa kommer hit med barnen istället och det är jag sååå tacksam för :)


Idag är det sedan mer kalas som väntar. Vi är bjudna faktiskt hela familjen hem till en pojk på lillkillens dagis och det ska vara lite kalas utomhus. Vädret är helt ok idag så det är ju tur. Barnen delas ju nu i olika grupper nu inför hösten och detta blir som en liten avslutning för dem. Himla bra initiativ av föräldrarna tycker jag, kul att få träffas liten av en sista gång för barnen :)


Nu ska jag försöka slappa lite till innan barnen kommer hem!


OAU så länge / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards