Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Anna - 12 juni 2009 20:45

Så himla skönt att det är fredag och jag sitter och njuter av detta. Jag trodde att jag skulle få hålla på med att göra tårtan hela kvällen och halva natten men det har gått bra och den är redan klar :) Jag tänkte visa lite kort på hur den steg för steg blev klar! Hoppas nu bara att födelsedagsbarnet blir nöjd också, det var visserligen en dinosaurie han önskade sig och jag kanske tycker att det mest liknar en drake men jag hoppas han tycker det är ok ändå. Den är fylld med hallonmousse och citromousse enligt önskemål :)


Ikväll blir det nu till att lägga sig tidigt då det blir tidig uppstigning i morgon kl 05:15 för att hinna iväg till Elmia och Vätternrundan. Jag ska hjälpa till som första hjälpare och massera dem som behöver, och även hjälpa till med annat som kan behövas, plåster, dryck, värme, varma fotbad mm. Vädret är ju inte det roligaste så risken är nog att det blir kallt för dem som cyklar. I morgon sedan så ska storkillen på kalas kl 13 och sedan ska vi till min syster då hon och hennes son fyller år och det kalaset börjar kl 15. Sedan hoppas jag på att barnen vill sova hos sin mormor och morfar så att jag kan få en skön kväll hemma i lugn och ro och sedan få sova ut ordentligt på söndag. Maken ska till sin syster i morgon och hjälpa till med att lägga sten och han sover över där till på söndag så i så fall blir jag helt själv hemma :) Lite lyxigt tycker jag allt!!! Barnen sover visserligen hos sin farmor och farfar i natt då både jag och maken ska iväg tidigt i morgon och jobba så det är lite lyxigt även ikväll :)


NU blir det till att slötitta lite på Talang och sedan blir det nog till att lägga sig! OAU / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards