Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Anna - 11 juni 2009 20:50

Vilken dag det har varit idag, jag känner mig helt slut om jag ska vara ärlig. På jobbet idag har vi haft sommarlunch :) Mycket trevligt med god mat och även lite underhållning från en av läkarna, mycket uppskattat får jag lov att säga! Efter jobbet skyndades det hem för att börja fixa med tårtorna!!! Hela kylen var ju full av dessa tårtor, och nu är kylen helt tom känns det som. Jag har visserligen redan påbörjat en ny laddning med mousser men jag orkar bara inte börja fixa med någon ny tårta idag, det får bli en tidig morgon istället! Det gick faktiskt rätt så smärtfritt att göra tårtorna idag. Det blev 5 st allt som allt. Det brukar ju alltid vara något som strular men det flöt på bra idag. Det var nog det trevliga sällskapet kan jag tänka mig :) Min goa tårtkompis var här och hjälpte till med en tårta som jag bara inte hann med att göra själv! Så vi har stått och trängts i köket och haft det trevligt. Pratat gamla minnen och skolavslutningar mm :) Tack för att du finns vännen :)


NU är det snart ryggläge i soffan som gäller framför Criminal minds! Annars idag har jag bara haft Greys i tankarna. Slutet igår var ju hur snyftigt som helst och det har verkligen fastnat i huvudet på mig. Typiskt att det var säsongsavslutning också, nu dröjer det ju innan man får veta hur det blir...


OAU för idag/ Anna


Just det, avslutar med lite bildbevis på dagens tårtskörd!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards