Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Anna - 10 juni 2009 21:03

Nu har jag precis fått in 6 tårtor i kylen, det är fullt nu om jag säger så!!! 3 st är halvklara med lock på och ska bara dekoreras och levereras i morgon. 2 st är ihoplagda med mousse på och ska bara stå och gotta till sig tills i morgon :). 1 ska stå och svalna lite inför morgondagen då den ska dekoreras :) I morgon kommer min kompis hit och vi ska försöka hjälpas åt att få färdigt alla tårtor och ha en liten trevlig tårtkväll tillsammans ;) I morgon måste jag också börja förbereda ytterligare en tårta som ska bli klar tills på lördag :) Mycket tårtor just nu, ska nästan bli lite skönt när denna helgen är över.


Helgen är visserligen rätt så fullspäckad den också. Vi är bjudna på 3 kalas + att jag ska hjälpa till med att massera på Vätternrundan mellan 06 - 11 på lördag morgon :) Kommer nog vara lagom pigg på kvällen. Hoppas lite på att få vara själv hemma på lördag kväll/natt då jag tror (hoppas) att maken kommer hjälpa sin syster med stenläggning och sover över där, och att barnen sover hos sin mormor och morfar över natten. Tänk vad gott att få sova ut på söndagen, jag ska nog stänga av telefonen i så fall!!!


Nu är det Grey som lockar, McDreamy är ju aldrig fel :)


OAU för idag / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards