Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Anna - 29 maj 2009 18:21

Så är man då hemma igen efter några timmar på vårdcentralen och sedan akuten. Det känns skönt att man har blivit tagen på allvar och de har kollat upp honom ordentligt. De har inte kunnat hinna någon säker förklaring till det hela men de tror att det kanske kan vara lite förstoppning eller liknande. Nu hoppas jag i alla fall att det inte kommer tillbaka igen, nu behöver vi få sova några nätter!


Skönt med lördag i morgon. Lillkillen ska på kalas i morgon och storkillen får då vara hos sin mormor och morfar. På kvällen ska jag ut med några tjejkompisar och festa till det lite, det ska bli sååå himla kul :) Jag hoppas att maken tar med sin killarna och sover över hos en kompis på kvällen så att jag kan få lite sovmorgon på söndagen, vi får väl se hur det blir med det!


Nu blir det till att slappa ikväll. Vi har hyrt en film så jag somnar säkert gott i soffan när vi tittar på den!


/ Anna 

Av Anna - 29 maj 2009 08:13

...den frågan möts man när man ringer till chefen och säger att man inte kan komma till jobbet. Det är precis vad man behöver höra när man har varit vaken med ett skrikande och plågat barn halva natten!!! Usch, jag blir så arg och även besviken, de får tycka vad de vill, men när mina barn är sjuka så vill jag kunna vara hemma utan att få dåligt samvete!!!


NU har vi äntligen fått till till vårdcentralen i alla fall, kl 10:45 ska vi vara där. Storkillen vankar omkring framåtböjd och har det jobbigt, han undrar när han ska få åka till doktorn. Per telefon låter det som att de tror att det är några körtlar i magen som gör ont. Vi får se vad de säger!


Återkommer senare / Anna 

Av Anna - 29 maj 2009 03:53

För en timme sen så vaknade storkillen och hade så himla ont i magen IGEN!!! Så himla lustigt det här tycker jag. Igår var han pigg och åt och lekte precis som vanligt och nu så kommer det onda tillbaka. Jag ringde till barnakuten men de rekommenderade att ta en temp och sedan ge Alvedon. Nu sitter han i soffan och tar det lite lugnt, Alvedonen har nog börjat verka nu. Jag sitter och försöker surfa lite på nätet för att se om jag hittar något om magvirus, de trodde att det kunde vara något sådant. Hoppas verkligen att det ger med sig snart...


NU hoppas jag att vi kan somna om en stund i soffan... 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards