Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Anna - 28 maj 2009 21:08

Båda barnen har varit på dagis idag och båda har mått bra hela dagen. Känns SÅ himla skönt att det inte blev något av Lukas magonda. Han vaknade ju annars idag på morgonen och sa att han hade ont i magen. Han sa också att han ville vara hemma med mig idag så jag förstod nästan att det kanske inte var så himla illa med magen utan att han mer ville vara hemma med mig. Han storebror sa då till honom "men du måste ju gråta också och du ska få vara hemma", precis som att han ville lära honom hur man ska göra för att kunna lura mamma till att få vara hemma från dagis :)


Sååå himla skönt att det är fredag i morgon. Det blir nog bara till att slappa framför tv:n på kvällen kan jag tänka mig. På lördag ska barnen på kalas och sedan ska de iväg med sin pappa och förhoppningsvis sova över hos en kompis, hela killligan. Jag ska ut med några tjejkompisar och det hade varit sååå himla skönt att få sova hemma ensam på natten och sedan få sova ut på morgonen. Hoppas hoppas att det blir så!!!


Nu är det dax att titta på Criminal minds som vi har pausat på tv:n. Jag kommer antagligen somna gott i soffan!!!


OAU / Anna

Av Anna - 28 maj 2009 06:47

Jag fick sova hela natten och storkillen har vaknat nu och har INTE ont i magen. Sååå himla skönt. Nu hoppas jag på att lillkillen vaknar snart och är hur pigg som helst.


Känns lite lustigt att det redan är torsdag, man blir lite veckovill när man har varit hemma två dagar med barnen. Dagis var ju stängt i måndags också och det gör ju också att det blir lite svårt att ha koll på dagarna. Nästa vecka ska jag vara ledig på onsdagen då jag och min kära mor och förhoppningsvis även min syster äntligen ska till Ullared. Vi har försökt komma iväg ända sedan i februari men det har inte riktigt funkat förrens nu!!! Jag kommer även att flexa ut efter lunch på tisdag då jag ska på begravning. Så även nästa vecka blir en kort vecka. Sedan är det inte många dagar kvar till semestern :)


NU är det dax att göra sig iordning. / Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards