Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Anna - 27 maj 2009 22:08

Har precis tittat på Greys och det var ett väldigt känslomässigt avsnitt idag. Detta är verkligen det enda programmet som jag ALDRIG har somnat till!!! Det finns många andra bra serier som jag försöker titta på och följa men har kl väl passerat 21 så brukar det vara svårt för mig att hålla mig vaken hela avsnittet. Men så är det aldrig med Greys, inga problem att hålla sig vaken där inte. Mycket fint att titta på om jag säger så ;)


Nu är det snart dax att sova. Hoppas på att natten blir lugn och att man får sova HELA natten för en gång skull, minns knappt när det var så senast! Hoppas verkligen att båda killarna är pigga i morgon så att de kan gå till dagis. Jesper ska ju på utflykt och det hade ju varit så tråkigt om han inte kunde följa med. Håller tummarna...


OAU för idag / Anna

Av Anna - 27 maj 2009 14:50

Så har man då varit och hämtat lillkillen från dagis. Han har varit där och lekt av sig lite med "Kålgårdsspelen" och fick fint diplom och allt, han var sååå nöjd. Fröknarna sa dock att han inte hade velat äta någon lunch för han hade ont i magen så vi får väl se vad som händer på den fronten. Det första han sa när vi kom hem visserligen var att han var hungrig och ville ha pannkakor så det har han ätit nu. Även storkillen har ätit och han har inte ont i magen längre. Nu är det bara att hoppas att det håller sig så här så att det magonda inte kommer tillbaka mer.


Nu är de på sitt rum och ska städa lite, det väldigt välbehövligt får jag lov att säga. De tycker inte att de ska behöva städa på sitt rum för det är gäster som har stökat ner??? Det låter mest som att de busar/bråkar för tillfället, syskonkärleken är stor mellan dessa bröder kan jag lova!!! De har stängt dörren om sig och har sagt att de ska säga till mig när de är klara, får väl se när detta blir!!!


Har annars hittat en underbar sida på nätet om cupcakes!!! En dröm för någon som mig som älskar att göra tårtor och cupcakes. Över 9000 bilder att få inspiration från, jag vet vad jag ska göra när barnen har somnat ikväll :)


NU låter det som att de hoppar på varandra inne på sitt rum, jag måste nog få och undersöka saken!!!


/ Anna

Av Anna - 27 maj 2009 07:21

och jag som trodde att det skulle vara helt bra idag. Igår så mådde han ju så bra hela dagen i stort sett. Han var ute och lekte och hade kul och han åt som bara den. Men i natt vaknade han igen med magont och nu har han det fortfarande jobbigt. Han ska försöka få i sig en smörgås så får vi se vad som händer. Han missar sin inskolgning i förskolegruppen idag men det är ju inget att göra åt. Imorgon ska de dock iväg på stor utflykt med dagis så då hoppas jag att han är fit for fight att följa med. Vi får ta en slappardag till idag och hoppas att det går över. Lillkillen får gå till dagis en sväng idag för de ska ha en utedag idag med olika lekar och spel. Kan vara kul för honom att komma hemifrån lite och vara med och leka.


/ Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards